בעיה באוטו

שלום,

קודם כל סליחה על הבורות אני לא הכי מבינה ברכבים.. :)
ברשותי פיאט פונטו ספייס שנת 2002 מנוע 1262
לפני כשבועיים נתקעתי עם האוטו והבאתי אותו למוסך
המוסכניק עשה לו תיקונים רבים ובין היתר החליף גם את רצועת הטיימינג
לפני כמה ימים נסעתי עם האוטו והמזגן דלק כל הנסיעה כמעט (על 4 רוב הזמן וגם שיחקתי איתו הרבה) ושמתי לב שהוא פתאום לא מקרר כ"כ טוב למרות שהיה על 4, כשבאתי לחנות את הרכב הוא נכבה לי באמצע הכביש ו2 גברים עזרו לי לדחוף אותו ואחד מהם הצליח להתניע אותו וחנה לי אותו. תיכננתי יום אחרי זה לנסוע איתו למוסך, אבל כשחזרתי אליו בערב כדי לנסוע איתו הביתה (לא בשעות פקקים למקרה שאתקע בדרך) הוא נסע כרגיל וככה נסעתי איתו כמה ימים והכל היה טוב. חשוב לי לציין שהמד טמפרטורה שלו היה כל הזמן על האמצע לפעמים ירד קו ולפעמים עלה קו, אבל בסך הכל היה ממש באמצע ושום נורה גם לא נדלקה
אתמול אחותי נסעה איתו ובדרך חזרה הביתה היא נתקעה איתו בכביש. אני ואבא שלי נסענו לקחת אותה וחיכינו לגרר. לא היה ניתן להתניע את האוטו בכלל וכאשר הגרר הגיע הוא ניסה להתניע ואמר שלפי הרעש שיש זה לדעתו רצועת הטיימינג. הוא העלה את האוטו על הגרר וראה מתחת לאוטו שלולית קטנה של מים ואמר שגם זו עוד סיבה שלדעתו זה הטיימינג. גם במהלך הנסיעה של אחותי לא נדלקה שום נורה והמד טמפרטורה היה באמצע כל הזמן.
גררנו את האוטו למוסך והיום בבוקר המוסכניק אמר לאבא שלי שהלך הפקונג(לא בטוחה שככה כותבים) והמנוע התחמם מאוד ונכנסו מים למנוע.
מכיוון שאנחנו לא מבינים בזה הכי טוב - רציתי לדעת האם מה שהמוסכניק אומר באמת הגיוני, או שייתכן וזו באמת רצועת הטיימינג ומכיוון שהוא החליף אותה לפני שבועיים הוא מנסה לחרטט אותנו כדי שנצטרך לשלם לו עוד כסף?
תודה רבה על התשובה!! 
שלום מיאל
מאד קשה לתת לך תשובה רצינית בלי לראות בעינים את הרכב. אם את משוכנעת שהמנוע לא התחמם, לא היו סימנים של רתיחה, ולא חסרים מים - אז החששות שלך מוצדקים.
בכל מקרה אם את לא בטוחה שאפשר לסמוך על המוסכניק בקשי ממנו שיחכה עם התיקון והביאי לשם מישהו שאת סומכת עליו שיתן לך חוות דעת נוספת.
שיהיה בהצלחה

שבת שלום