שילוב גיר בקסארה 04 בתחילת נסיעה

בפורום קארספורום התייחסתם לתופעה ולפתרונה במענה לתשובה של אחד השואלים .

כאשר המנוע מגיע לחום נורמלי ובמיוחד בנסיעה עם עצירות והתחלות מרובות כמו בעיר או בפקקים הגיר משתלב לראשון בדפיקה חזקה .

התופעה קיימת רק בתחילת נסיעה ולפעמים ברוורס.
בתשובה ציינתם שניתן לבצע טיפול שיקרר את שמן הגיר.
האם תוכל להרהסביר את התופעה ומה עלות התיקון שאתם מציעים.

תודה
צביקה 
שלום צביקה
השמן ההידראולי כמו כל שמן אחר נעשה דליל יותר ככל שהטמפרטורה שלו עולה. לחץ שמן תקין בגיר הוא קריטי
לפעולתו התקינה, ולכן נפילה בלחץ השמן תגרום לשיבושים ופיגור בהחלפת ההילוכים.
גיר בלוי שנוצרו בו חופשים בין החלקים הנעים מאפשר בריחה של שמן ממקומות שאסור לו לצאת מהם ובכך לגרום
לנפילה בלחץ השמן עד כדי כך שהגיר מפסיק לתפקד כהלכה.
אם אנחנו אומרים שהגיר הזה ( למרות הבלאי שלו) מתפקד היטב עד לטמפ. של 90 מעלות ,
בא ניעל את מערכת הקרור של שמן הגיר
ונגרום לכך שטמפרטורת העבודה שלו תהיה נמוכה ככל האפשר.
אנחנו עושים זאת באמצעות רדיאטור המורכב בחזית מאחורי הפגוש הקידמי, מזרימים לתוכו את שמן הגיר , במקום
אל הקולר המקורי המורכב על הגיר.
שרות כזה עולה כ 2000 ש"ח.